Parfum Carolina Herrera

Cele mai populare parfumuri Carolina Herrera

Parfumurile Carolina Herrera bucura inimi fara varsta

carolina-herrera (1)Nu a reusit nimeni sa atraga atentia legendarului editor Vogue, Diana Vreeland, fara sa aiba talent, stil si fler. Astfel, in momentul in care aceasta a sprijinit colectia de debut a prea putin cunoscutei pe atunci, Carolina Herrera, in anul 1981, intreaga lume a modei a privit atenta.

Incurajata de mentorul sau, Carolina lanseaza 20 de rochii si, in scurt timp, se muta impreuna cu sotul si fetita in New York unde, in anul 1988 lanseaza si primul parfum Carolina Herrera.

Brandul este recunoscut pentru faptul ca produce creatii ce pot fi purtate de diverse generatii de femei. Asa cum fondatoarea insasi exprima, stilul creatiilor sale este unul „foarte feminin, dar nu prea avant-garde. Trebuie sa fie sofisticat, dar usor de purtat – si nu prea la moda”.

De-a lungul timpului, portofoliul a adunat o colectie impresionanta de parfumuri Carolina Herrera, iubita atat de femeile tinere, cat si de cele trecute de a doua tinerete. In fapt, pe acest principiu se bazeaza intreaga filozofie a brandului.

Incepand cu anul 1996, la conducerea departamentului de creatie este numita fiica fondatoarei, Carolina Herrera de Baez, care vine cu o contributie importanta in ceea ce priveste crearea de mirosuri impresionante. Aceasta si-a dorit sa creeze un miros care sa evoce spiritul orasului New York, un spirit care ii lipseste. O fascineaza ideea de a transpune o intreaga lume, intr-un amestec perfect de arome atent alese.

Asa a luat nastere exemplarul 212, care a fost lansat in anul 1997 si care s-a bucurat de un succes rasunator, la nivel global. Creatia captureaza o lume intreaga, printr-o combinatie de senzatii ce te invaluie si te poarta pe strazile aglomerate ale New York-ului.

Procesul de creatie pentru fiecare exemplar se intinde pe parcursul a doi ani. Mostenitoarea companiei descrie acest aspect ca pe un proces constant, ce necesita inspiratie si evolutie. Sentimentele joaca si ele un rol important in toata aceasta viziune. Carolina Jr. declara ca „pentru a obtine un rezultat remarcabil, este nevoie se realizezi un intreg: nume, concept, miros si chiar si campanie de promovare”.

In prezent, portofoliul olfactiv al impresionantului brand insumeaza 97 de exemplare, realizate in cei 39 de ani de existenta. Colectia cuprinde atat articole dedicate femeilor, cat si parfumuri pentru barbati. Compania a acordat o atentie deosebita si designului recipientului pentru parfumuri Carolina Herrera, dar si felului in care a ales sa-si promoveze produsele la nivel international.

Ambalajul Carolina Herrera este recunoscut pentru faptul ca este foarte practic si usor de purtat in bagaj.

Alaturi de marile nume cunoscute la nivel international, brandul a reusit sa puncteze si o serie de parfumuri in editie limitata, create dupa anii 2000, ce au reusit sa atinga inimile iubitorilor. Aceste exemplare au reusit sa surprinda combinatia armonica dintre clasic si extravagant intr-o maniera retro, ce se concentreaza in special pe imaginea parfumului ca arta. Recipientele sunt realizate cu la fel de multa grija, astfel incat sa pastreze linia impusa de fascinatia mirosului.

Carolina Herrera este astfel un brand ce impresioneaza publicul feminin, indiferent de varsta, reusind sa se apropie de un ideal de eleganta si rafinament.

Ne-ar face placere sa iti publici opinia :)

Lasa un raspuns

Inregistrare cont nou
Reset Password