Cele mai sofisticate parfumuri Chanel
Chanel Coromandel
Chanel Gabrielle Essence
Chanel Misia
Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme
Chanel Coco Mademoiselle Intense
Balenciaga Paris
Chanel Gabrielle
Chanel Allure Homme Edition Blanche
Chanel Antaeus
Chanel Pour Monsieur
Chanel Platinum Egoiste
Chanel Cristalle
Chanel Chance Eau Vive
Chanel No. 5 L’Eau
Chanel Chance Eau Tendre
Chanel No. 5 Eau Premiere
Chanel Allure Sensuelle
Chanel Chance Eau Fraiche
Chanel Allure Homme Sport
Chanel Coco
Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme
Chanel Allure Homme Edition Blanche
Chanel Antaeus
Chanel Pour Monsieur
Chanel Platinum Egoiste
Chanel Allure Homme Sport
Chanel Egoiste
Chanel Bleu de Chanel
Chanel Allure Pour Homme
Chanel Gabrielle Essence
Chanel Coco Mademoiselle Intense
Balenciaga Paris
Chanel Gabrielle
Chanel Cristalle
Chanel Chance Eau Vive
Chanel No. 5 L’Eau
Chanel Chance Eau Tendre
Chanel No. 5 Eau Premiere
Chanel Allure Sensuelle
Chanel Chance Eau Fraiche
Chanel Coco
Chanel No.19
Chanel Allure
Chanel Coco Noir
Chanel Chance
Chanel No. 5
Chanel Coco Mademoiselle
Parfumurile Chanel impresioneaza prin sensibilitate, intensitate si exuberanta
Casa de moda fondata in anul 1910 de Gabrielle „Coco” Chanel a fost un real succes inca din primul moment in care a pasit in lumina reflectoarelor. Atipic este faptul ca Chanel a fost intai recunoscuta prin intermediul palariilor ei avangardiste, pentru stilul vestimentar relativ relaxat pe care il aborda intr-un context dominat de conservatorism, dar si prin intermediul elegantei atipice pe care o emana la fiecare aparitie in pofida faptului ca renuntase la clasicele corsete, jersee si rochii.
Mai tarziu, aceasta a devenit cunoscuta si recunoscuta prin prisma duo-urilor pe care le afisa cu nonsalanta, pantalonii fiind de departe semnatura individuala a stridentei sale personalitati vestimentate. Iconicul costum Chanel a fost introdus in anul 1954, dupa terminarea razboiului, in timp ce istoria acestei figuri cosmopolite a secolului de mult apus trecea in nefiinta la finele anului 1971.
Din perspectiva lansarilor aromatice, primul parfum Chanel No. 5 a fost lansat in anul 1921, iar in aceeasi nota cu celelalte parfumuri Chanel – fatidicul „No. 22”, seducatorul „Bois des Iles”, romanticul „Gardenia” si fantezistul „Cuir de Russie” – acesta purta mandra si distinsa semnatura a parfumierului Ernest Beaux.
Numeroase mituri apocaliptice si intrigante au inconjurat nasterea divina a parfumului Chanel No. 5, una dintre cele mai vehiculate povesti raportandu-se la faptul ca parfumul Chanel No. 5 nu a fost decat o greseala „perfecta” a asistentului lui Ernest Beaux. Aparent, ucenicul a sporit involuntar cantitatea de aldehide din compozitia ulteriorului No.5 – probabil creatia cea mai renumita din intreaga colectie de parfumuri Chanel. In pofida acestei presupuse greseli, No. 5 a inregistrat vanzari spectaculoase, devenind de-a lungul anilor unul dintre cele mai cunoscute si apreciate parfumuri Chanel care au ajuns pe vitrinele luxuriantelor parfumerii internationale.
Alte doua creatii ilustrative pentru inceputurile colosului brand Chanel au fost reprezentate de Chanel Por Monsieur, esenta introdusa in lumea aromelor scumpe in anul 1955, careia i se alatura Chanel No. 19 la o diferenta de aproximativ 16 ani. De la moartea lui Gabrielle au fost introduse numeroase alte varietati olfative traduse prin parfumuri Chanel calitative, ce au atras imediat atentia specialistilor si a persoanelor pasionate de aromele romantice, fragile si patrunzatoare. Dintre acestea, de amintit sunt Allure Homme, Coco Mademoiselle , Bois Noir, Egoiste sau Chance.
Incepand cu anul 1978, Jacques Polge a preluat conducerea asupra diviziei de parfumuri Chanel, devenind principalul „maestru” ce a finisat ulterioarele esente ce poarta semnatura exclusivista a a acestei case definitorii pentru industria parfumurilor. Anul 2007 a fost unul intru totul special deoarece a celebrat lansarea unei distributii de colectie, denumita emblematic ” Les Exclusifs”. Aceasta „bijuterie” olfactiva insuma principalele parfumuri Chanel deja longevive in aceasta industrie, dar si nu mai putin de sase noi parfumuri gata sa straluceasca pe pielea personalitatilor extravagante.
Exista si o gama limitata de parfumuri Chanel care se regaseste doar pe website-ul oficial al brandului, precum si in magazinele lor raspandite in lumea intreaga. Printre acestea se numara nume precum „Jersey”, Chanel 1932″, dar si recentul „Misia”, lansat anul trecut. Insa, daca printre obiectivele dumneavoastra nu se numara si o vizita in magazinele Chanel, inca aveti posibilitatea de a va delecta cu ultimele lansari ale brandului ce cuprind nume sonore precum „Allure Homme Sport”, „Chanel Eau Vive” sau „Chance Eau Tendre”.