Parfum Hugo Boss

Senzualitate energica in gama de parfumuri Hugo Boss

Parfumurile Hugo Boss surprind prin trasaturi moderne

Hugo BossAutenticitatea este doar o parte din conceptul, care a definit la inceput personalitatea companiei, ce avea sa devina unul dintre reperele brandurilor de top. Casa de moda si de parfumuri Hugo Boss a fost initial o companie nemteasca de articole vestimentare pentru barbati, care domina piata de nisa la inceputul secolului trecut. Fondat in 1923, initial Hugo Boss proiecta uniforme si pelerine de ploaie, pentru ca 10 ani mai tarziu sa devina principalul furnizor de costume pentru militarii nazisti ai imperiului hitlerist. Dupa moartea fondatorului, eticheta cu numele brandului apare pe uniformele postale sau ale politiei.

Se lanseaza in universul haute couture abia in 1953, cu primul costum barbatesc confectionat sub aceasta semnatura. Afacerea este condusa de urmatoarele generatii, iar responsabilitatea fata de companie se vede in evolutia acesteia. Dupa anii ’70 intreg conceptul se reorienteaza catre colectii de costume elegante pentru barbati, dar si de imbracaminte sport. Astfel, devine prima companie nemteasca ce isi castiga renumele international in zona vestimentatiei pentru domni, consolidandu-si o imagine de brand puternica.

Hugo Boss nu se opreste aici si isi dezvolta identitatea prin campanii de impact si prin extinderea in alte zone de consum, precum nisa parfumurilor. Ceea ce devine acest titlu reprezinta un simbol puternic nu doar pentru moda internationala, ci este asociat si cu un adevarat stil de viata. Traseul pe care il urmeaza evolutia companiei se divizeaza in doua linii: Hugo si Boss. Astfel, brandul reuseste sa promoveze sub aceasi cupola doua stiluri diferite, dar complementare. Cel dintai poarta amprenta unor creatii clasice reinterpretate intr-o maniera contemporana. Inoveaza tot ceea inseamna boem si investeste in elemente unice de design, purtand cu sine si o personalitate sportiva. In schimb, a doua marca devine renumita pentru influenta europeana pe care o primeste si prin perspectiva pe care o aduce produselor, devenind mai mult un trend-setter orientat catre nou.

Cu toate ca brandul a avut parte si de momente mai putin pline de glorie, acesta s-a reinventat in perioada interbelica, fiind in prezent accesibil pe piata din 90 de tari ale lumii cu produse cosmetice, cu accesorii si cu piese vestimentare. Mai mult, strategia promovata de compania nemteasca o imparte in cele din urma in alte trei categorii: Black Label, Orange Label si Green Label. Fiecare reprezinta un anumit segment al publicului tinta, de unde denota spiritul practic specific unui nume originar din Germania.

Lansarea in lumea parfumurilor este marcata de prima colaborare cu Proctor & Gamble Prestige, care a dus la aparitia parfumului Hugo Boss Number One in 1985. Ceea ce a urmat a fost o colectie, ce include in prezent 78 de titluri, fiecare purtand o personalitate unica, menita sa incurajeze stilul modern de viata.

Atitudinea urbana a esentelor semnate de casa de moda se simte in fiecare parfum Hugo Boss, osciland de la o imagine eleganta la una sport, insa mereu debordand incredere si atentie la detalii de stil. Fie ca vorbim despre note sofisticate elaborate intr-o apa de parfum contemporana, despre eleganta atemporala surprinsa in nuante olfactive condimentat orientale sau despre atitudine si despre indrazneala in esente fresh, Hugo Boss ramane un simbol pentru nisa parfumurilor, in special pentru zona proiectiilor masculine.

Ne-ar face placere sa iti publici opinia :)

Lasa un raspuns

Inregistrare cont nou
Reset Password