Parfum Nina Ricci

Detalii luxuriante doar in linia de parfumuri Nina Ricci

Parfumurile Nina Ricci si personalitatea unei femei impunatoare

Maria RicciPovestea acestui brand este despre eleganta si despre feminitate. Maria Ricci impreuna cu fiul sau Robert deschid usile casei de moda Nina Ricci in 1932 pe una dintre arterele Parisului. Aducand cu sine imaginea unei italience frumoase, care purta rochii exclusiviste, simbolice pentru tot ceea ce inseamna stil in cel mai nobil sens al cuvantului, Maria numita si „Nina” se orienteaza catre nisa parfumurilor, lansand in 1946 primul titlu. Coeur Joie reprezinta inceputul unuia dintre cele mai reprezentative branduri de parfumerie.

Eleganta extravaganta era invocata prin insasi natura Mariei, care isi transpunea viziunea in tot ceea ce purta numele Ricci. Astfel, nu e de mirare ca primul parfum Nina Ricci a fost abordat intr-o maniera luxoasa si exclusivista. Sticluta de cristal decorata de Lalique purta amprenta unui stil elaborat, cu o cromatica vie si care exprima feminitate prin fiecare detaliu ornamental.

Cu toate acestea, departamentul de parfumerie al casei Nina Ricci este sustinut in mare parte de fiul sau Robert, care in colaborare cu designerul de cristal Lalique incurajeaza aparitia altor cateva titluri de referinta pentru numele brandului. Astfel, in 1948 este lansat L’Air du Temps, care simbolizeaza si in prezent parfumul iconic al casei. Metafora libertatii si a iubirii este frumos incrustata in simbolistica celor doi porumbei de pe capac. Prin urmare, dincolo de aromele impresionante, Robert si Maria dezvolta o adevarata filozofie despre viata cu fiecare colectie lansata.

Sosirea lui Jules Francois Crahay in 1954 la carma casei de moda si de parfumuri Nina Ricci ca director de creatie marcheaza o schimbare in stilul brandului. Intreaga abordare estetica capata valente structurale, fiind folosite in prezentarile de podium siluete alungite. Succesul rasunator, pe care il capata Nina Ricci cu noile sale colectii duc la aparitia liniei de produse Mademoiselle Ricci.

Urmeaza o etapa in care femeia este vizualizata si sarbatorita prin ornamente flamboaiante si prin opulenta, toate acestea infaptuindu-se in momentul in care Gerard Pipart il inlocuieste pe precedesorul sau in scaunul de director de creatie. Gama de parfumuri Nina Ricci capata renume mondial si curand acapareaza piata internationala.

Intre timp, stranepotul Mariei extinde departamentul de parfumerie si creeaza adevarate concepte de miresme sub numele Juliette Has a Gun. Prin urmare, celor 69 de titluri de parfum Nina Ricci, care au marcat istoria acestei case, se adauga si creatiile initiate de noua generatie a familiei.

Trasaturile dominante ale apelor de parfum si de toaleta elaborate sub amprenta personalitatii iconice a Ninei se incadreaza in randul miresmelor predominant florale. Toate celealte ingrediente formeaza o galerie olfactiva, menita sa evidentieze si mai mult notele centrale. Desi majoritatea parfumurilor Nina Ricci poarta in componenta lor un sumar de esente, exista si cateva creatii cu o reteta ampla si sofisticata. Astfel, stilul de parfumerie care caracterizeaza autenticitatea acestui brand se inscrie in doua categorii: note feminine si note opulente.

Ne-ar face placere sa iti publici opinia :)

Lasa un raspuns

Inregistrare cont nou
Reset Password
Sari la bara de unelte