Catalogul celor mai elegante parfumuri Hermes

Hermes Twilly D’Hermes Eau Poivree

Hermes Terre d’Hermes Eau Tres Fraiche

Hermes Jour D’Hermes Absolu

Hermes Twilly

Hermes Galop d’Hermes

Hermes Eau Des Merveilles Bleue

Hermes Kelly Caleche

Hermes Un Jardin Sur Le Nil

Hermes l’Ambre des Merveilles

Hermes 24 Faubourg

Hermes Voyage d’Hermes

Hermes Bel Ami Vetiver

Hermes Elixir de Merveilles

Hermes Jour d’Hermes

Hermes Eau des Merveilles

Hermes Terre d’Hermes

Hermes Voyage d’Hermes

Hermes Bel Ami Vetiver

Hermes Terre d’Hermes

Hermes Twilly D’Hermes Eau Poivree

Hermes Twilly

Hermes Galop d’Hermes

Hermes Eau Des Merveilles Bleue

Hermes l’Ambre des Merveilles

Hermes 24 Faubourg

Hermes Voyage d’Hermes

Hermes Elixir de Merveilles

Hermes Jour d’Hermes

Hermes Eau des Merveilles
Colectia de parfumuri Hermes ca o emblema a elegantei clasice
Astazi unul dintre cele mai renumite branduri de lux, in trecut o afacere cu accesorii si piese de vestimentatie ecvestra. Inceputurile modeste dintr-un workshop parizian sunt plasate undeva prin anul 1837 si marcheaza initierea brandului in lumea confectiilor. Pana Hermes sa ajunga sa fie sinonim cu cele mai exclusiviste modele de genti din lume, calatoria sa este plina de incercari si de provocari.
Stilul care sta la baza personalitatii, pe care o intruchipeaza creatiile casei de moda, are in structura sa elemente ecvestre, care amintesc de primele produse confectionate pe strada Faubourg Saint Honore din Parisul de la finalul anilor 1800. Dupa ce timp de aproape 80 de ani Hermes este asociat cu accesorii pentru calarie, apare prima geanta lansata sub semnatura brandului. Aceasta este destinata transportului de sei, insa in 1922 este introdusa o varianta de dimensiuni mai mici ale aceluiasi model.
Totul devine posibil datorita perseverentei lui Thierry Hermes, un german care ajunge sa viseze la mai mult. Acelasi curaj il insufla si urmasilor sai, care reusesc sa duca mai departe afacerea de familie, ajungand sa devina principalii furnizori de accesorii si de produse ecvestre pentru tarul Rusiei. Este momentul in care Hermes cunoaste o parte din succes si inoveaza, introducand pe piata confectiilor prima jacheta cu fermoar, realizata special pentru printul Edward.
Cu toate acestea, brandul se afla in impas la inceputul secolului XX, care are ca urmari plecarea lui Adolphe Hermes de la conducerea companiei si cumpararea companiei de catre Emile Maurice. Acest lucru reprezinta un moment important in ceea ce avea sa devina Hermes de acum incolo.
Prima geanta pentru uz comun este confectionata la insistentele sotiei lui Maurice, care se plangea ca nu gaseste niciun accesoriu potrivit pentru gusturile sale. Acesta a fost primul pas facut catre succesul mondial. Treptat, initiativa da roade si Maurice isi mai deschide doua magazine in Franta, iar apoi incearca sa ajunga si la publicul din Statele Unite ale Americii. Astfel, primele genti devin asociate cu nume importante precum Jacqueline Kennedy, iar la aproape 100 de ani de la infiintare, Hermes indrazneste sa se inspire din cartile, din picturile si din obiectele de arta ale timpului sau. Prin urmare, fiecare colectie capata valente artistice si inoveaza cu fiecare lansare, construindu-si un important rol in lumea haute couture.
Ceea ce ii defineste stilul inconfundabil este reprezentat intocmai de liniile geometrice atat de precis trasate si de stilul elegant cu elemente practice. Datorita expansiunii pe care o cunoaste in urmatorii zeci de ani, casa reuseste sa lanseze in 1951 prima apa de parfum Hermes dezvoltata de parfumierul Edmond Roudnitska, un nume de reper in lumea miresmelor. Eau d’Hermes ramane un simbol glorios, insa zece ani mai tarziu aplauzele publicului sunt orientate catre un nou parfum, iar Caleche marcheaza apogeul casei de moda in aceasta industrie.
Un pas decisiv il reprezinta colaborarea cu Jean Claude Ellena, parfumurile Hermes reusind sa evolueze dincolo de miresme seducatoare. Totul capata acum emotie olfactiva si devine un buchet de arome surprinse la nivel estetic.
Asa s-ar descrie evolutia gamei de parfumuri Hermes, care este proiectata in ape precum Jardin en Mediterranee lansat in 2003 sau in genealogia de esente impartita in 94 de titluri cuceritoare.