Un mix modern de note olfactive in parfumurile Guess

Guess Seductive Noir Homme

Guess Seductive Noir Women

Guess Dare For Men

Guess Seductive Homme Blue

Guess 1981 For Women

Guess Girl Belle

Guess Homme Night

Guess Double Dare

Guess For Women

Guess Guess Man

Guess Guess Girl

Guess Dare

Guess Seductive Homme

Guess by Marciano

Guess Seductive

Guess Seductive Noir Homme

Guess Seductive Homme Blue

Guess Homme Night

Guess Guess Man

Guess Seductive Homme

Guess Seductive Noir Women

Guess 1981 For Women

Guess Girl Belle

Guess Double Dare

Guess For Women

Guess Guess Girl

Guess Dare

Guess by Marciano

Guess Seductive
Parfumurile Guess poarta in inima lor arome neconventionale
Visul american a aprins imaginatia multor oameni, iar asta s-a intamplat si cu cei patru frati Marciano. De origine marocana si crescuti in Franta, Georges, Armand, Paul si Maurice strabat oceanul in cautarea propriului destin, ce avea sa se contureze prin anii ’70 ca unul dintre cele mai reprezentative branduri de moda. Astfel, cei patru visatori gasesc oportunitatea de a investi in propria afacere, iar la scurt timp Guess devine numele cu care fratii Marciano iau prin surprindere podiumurile.
Primul model de jeansi a consacrat casa Guess ca un reper printre tineri si printre adolescenti. Stilul urban si cu un pas inainte de orice tendinta contemporana transforma munca celor patru frati intr-un succes rasunator. In anii ’80 brandul este in topul preferintelor, inregistrand cele mai mari vanzari pe piata de pantaloni denim. Curand, acestia se extind si in zona accesoriilor cu o linie de ceasuri autentice, insa anii ’90 se dovedesc o adevarata provocare in industrie. Cu toate acestea, se mentin pe pozitie promovand personalitati in voga, precum Paris Hilton. Brandul se reinventeaza si se divizeaza in alte trei linii: Guess reprezentativ pentru imbracamintea casual si pentru jeansi, Guess by Marciano ce include accesorii si piese haute couture si Guess Kids.
Finalul anilor ’80 reprezinta momentul in care brandul se initiaza in lumea aromelor cu parfumul Guess Original pentru femei, lansat in parteneriat cu Revlon. Cele 22 de titluri compuse pana in prezent au adus brandului recunoasterea la nivel mondial ca unul dintre cele mai accesibile marci de parfumerie, care tine constant pasul cu stilul contemporan al publicului sau.
Fie ca vorbim despre parfumuri Guess sau despre accesorii si despre piese de vestimentatie, stilul caracteristic fidealizeaza tinerii de pretutindeni. Viziunea urbana pe care fratii Marciano o transpun colectiilor create de acestia, dar si calitatea pe care o surprind in fiecare produs transforma numele Guess in alegerea multor personalitati din zona de entertainment si de sport.
Parfumurile lor sunt o marturie evidenta a felului in care brandul a urcat pe scara succesului. Aromele aerisite, dar in acelasi timp dinamice suprind un spirit clasic reinterpretat intr-o maniera moderna. Totul este perfect echilibrat, invocand un design minimalist cu elemente decorative geometrice si trasate simplist. Ingredientele care domina lumea parfumurilor Guess se inscriu intr-o lista de elemente florale si lemnnos condimentate. Zambilele, levantica, ghimbirul sau lemnul de santal reprezinta doar cateva dintre notele predominante, fiecare proiectie fiind un episod dintr-o serie de experiente senzoriale.
Pe langa aromele clasice, parfumieri precum Maurice Roucel, Bernard Ellena sau Bruno Jovanovic adauga intotdeauna cate un detaliu ce confera unicitate fiecarei proiectii. Astfel, parfumurile cu nuante predominant florale sau fresh poarta amprenta unor ingrediente rare precum sampania, curacao, balsamul de Peru sau floarea de cactus.