Nobletea sufletului, eleganta gesturilor obisnuite, bucuria de a impartasi dragoste din generatie in generatie si perfectiunea unei flori albe – aceasta este imaginea din Sicilia pe care creatorul Domenico Dolce si-a dorit sa o expuna prin intermediul delicatului parfum Dolce & Gabbana Dolce.
“Dolce este un parfum contemporan, inspirat de o amintire”. Originalitatea lui nu consta doar in modul in care a fost creat, pentru corpul sau aromatic folosindu-se in egala masura ingrediente traditionaliste si esente nou – noute, ci si in faptul ca el constituie o traducere in arome a unei iubiri absolute care, in virtutea inocentei sale, pastreaza o vitalitate specifica publicului tanar”. Adaugirile au apartinut celeilalte jumatati a duo-ului italian, respectiv lui Stefano Gabbana.
DOLCE & GABBANA DOLCE ARE UN PRET SPECIAL IN MAGAZINELE:
Notele de top amintesc fugitiv de parfumul Light Blue, un bestseller al casei Dolce & Gabbana. Chiar daca este foarte supusa, impresia clara de mere care a devenit intre timp si una dintre semnaturile brandului, este prezenta intr-o versiune supusa, domestica. In aceste momente se remarca si un acord fructat plat, este vorba despre nuanta sintetica de piersici, care aminteste de un Mitsouko nefinisat, ce nu este imbaiat in mosc natural.
Prospetimea mirosului se aliaza cu o varianta alba, de bumbac, a vaniliei. In aceste momente, parfumul Dolce pare a fi un amestec abstract, in egala masura citrusy si moscat, cristalizat cu dungi verzi: frunzele de neroli. Parfumul este tanar, reimprospatat si luminos, trasaturi care imprima purtatoarei o stare de spirit eterica. Linia citrica isi adanceste orizonturile pana cand se ancoreaza puternic in fundalul moscat al parfumului, devenind din cele in ce mai dulce. Animalitatea usor stridenta a parfumului Dolce se adanceste, fara pauza, ca si cum ar fi un lucru firesc.
Exista o afinitate reala intre lamaie si salinitate. De exemplu, un truc gustativ pe care il puteti utiliza este acela de a inlocui sarea cu sucul de lamaie pentru a crea iluzia ca un fel de mancare este mai sarat decat in realitate. De asemenea, exista o afinitate naturala intre sudoare si sare, ceea ce explica intr-o anumita masura arcul citrusy – sarat – moscat pe care il defineste compozitia parfumului Dolce. Daca acordati atentia cuvenita acestui pod aromatic, veti observa faptul ca el se comporta ca un parfum gurmand, clasa definita de parfumierii Martine Leyris, Maurice Maurin si Jean Francois Blayn in “Le dictionnaire du langage perfume.”
Dupa cum se dezvolta Dolce, putem spune ca esenta isi paraseste temperamentul floral – acvatic in schimbul unui caracter moscat, apropiat de piele. Insa, sub stratul dens de vanilie vor pulsa intotdeauna nuantele ascutite de lamaie si iarba proaspat taiata. Chiar inainte de a mirosi parfumul Dolce trebuie sa urmariti spotul publicitar al parfumului, asta pentru a intelege mai usor mesajul aromei. O femei tanara cu o aparitie feciorelnica traverseaza o livada de lamai in Sicilia, insula de origine a lui Domenico Dolce. Un barbat tanar o vede de departe si incepe sa o curteze cu un zambet rusinos. Apoi, inspirat, el trimite o fetita sa ii duca tinerei o crenguta de flori de lamaie. Pe drum, fetita apeleaza la ajutorul unui baietel pentru a duce floarea la destinatie. Un schimb senzual de priviri se stabileste intre cei doi protagonisti in momentul in care crenguta ajunge la destinatie.
Mesajul? Intr-o societate bazata po onoare, precum cea din Sicilia, tinerii trebuie sa urmeze regulile sociale de fier, insa sub ele se gaseste, fara doar si poate, pasiunea care este gata sa fie aprinsa. Totusi, ea este mediata de mirosul florilor si de inocenta copiilor.
Dolce este un parfum inselator prin prisma notei linistite, opace si moale de vanilie, nota care adaposteste sub vesmantul sau dulceag senzualitatea. Sub nota de vanilie nu se gaseste un foc pasional, ci gheata ierburilor amare si duritatea solului pietros sicilian, pentru ca senzualitatea sa fie expusa doar in momentul in care scena olfactiva este adjudecata de nuantele magnetice de mosc.
- Colaboratorul Mario Testino isi selecteaza o muza contemporana, in persoana modelului international Karlie Kloss
- Senzualitate si mister
- Esenta are o inteligenta naturala, innascuta
- Compozitia nu surprinde la fel de mult pe cat o face ambalajul
Concluzie: Designerul cu origini venezuelene – Carolina Herrera – dezvaluie un amestec sufocant in noul sau parfum. Good Girl a fost programat sa fie lansat in luna septembrie a anului 2016. Pentru marca CH, aceasta este cea mai mare si asteptata lansare a ultimilor 14 ani. Compozitia a pornit de la interviurile pe care le-a facut Carolina in toti anii sai de activitate, ea declarand intotdeauna ca misterul este una dintre cele mai importante calitati pe care le poate avea o femeie. Parfumul oriental CH Good Girl vine ca o completare a arsenalului de seductie specific unei femei moderne, idee pe care designerul o transpune si in campania publicitara a esentei cu ajutorul modelului Karlie Kloss si al fotografului Mario Testino.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Deschiderea este un amestec floral moale, dar luminos, cu o lovitura puternica de citrice. Cantand mai mult despre flori si mai putin despre citrice, parfumul aprofundeaza pe cat posibil laitmotivul florilor albe absolute. Placut si usor de purtat, amestecul ramane ancorat in sfera esentelor simple, inofensive si prietenoase, unele femei considerandu-l, literalmente, plat. Asadar, daca va gasiti in cautarea unui Light Blue care poseda ceva mai multe accente florale, atunci Dolce este optiunea favorabila.
Iulia
Pasionata de parfumuri, moda si sport, incerc sa exprim in fiecare zi o opinie matura, corelata si obiectiva despre parfumurile pe care le regasiti in magazinele de specialitate. Scriu review-uri, discut si schimb pareri cu oaspetii Info Parfum si incerc sa va ajut sa luati deciziile potrivite atunci cand intentionati sa achizitionati parfumul potrivit la cel mai bun pret.
De cand am vazut sticluta mi-am dat seama ca este un parfum dulce. Nici nu avea cum altfel sa fie pentru ca ar fi facut nota discordanta. Ingredientele se combina atat de bine, incat nu poti sa iti dai seama ce anume domina.
Si nici nu trebuie atata timp cat rezultatul este de-a dreptul genial. Mi se pare ca se combina foarte bine cu mirosul pielii mele si ca ii ofera un aer aparte.
Desi mirosul dulce inspira ideea unei fete cuminti, linistite, careia nu ii place sa iasa din decor, pe pielea mea se simte un aer misterios care imi place.
Prietenul meu mi-a spus ca ii place foarte mult acest parfum si ca miroase foarte bine. Asa ca am decis ca el sa devina parfumul meu de marca. Ma bucur ca am inceput sa acord atentie si parfumurilor dulci.
Eu eram adepta celor proaspete.
Nu inteleg de ce se arunca atata ura asupra acestui parfum pe anumite pagini de specialitate. Pe pielea mea, moscul iese in evidenta si ofera mirosului o profunzime foarrte placuta, intr-un fel il face sa devina mult mai matur. Ma simt de parca mirosul imi complimenteaza personalitatea mea spontana, mai mult decat sa o puna in umbra.
Pe mine, parfumurile mai intense sunt uneori prea mult peste limita. Acesta reuseste sa imi echilibreze energia, sa imi ofere ceva spatiu. Nu e prea tipator, nici prea intens, dar nu-i nici prea feminin, totusi. Parfumul sugereaza mai mult decat infatiseaza. Cred ca e destul de flirtant. Te face sa iti doresti sa stii cine se afla sub acel miros. Simplitatea sa pur si simplu ma intriga.
Cred ca este un parfum perfect pentru fete care, ca mine, nu sunt fane ale parfumurilor adolescentine, dulci precum Britney Spears, Lacoste sau Paris Hilton, dar inca vor sa fie feminine.
E un parfum mai mult pentru adulti, fara a fi prea batran sau sever. Reuseste doar sa se mentina in zona mirosurilor proaspete si acvatice.
E adevarat ca nu e un parfum spectaculos de unic, dar daca esti in cautarea unui parfum de zi cu zi care sa fie proaspat, acvatic si feminin(dar nu imatur).
Prima data am remarcat acest parfum la magazin si mi-a placut foarte mult recipientul. Capacul are forma de floare si este sigilat cu o fundita de culoare neagra.
Nu m-as fi gandit niciodata sa asociez aceste trei culori: crem, verde si negru. Oricum, vorbim despre brandul Dolce si nu te poti astepta la lucruri obisnuite. Totul este la superlativ, la fel si mirosul.
Imi place ca au surprins foarte bine esenta parfumul inca de la infatisare. Notele florale sunt cele care domina, desi pe alocuri poti simti si prospetime. In ceea ce priveste persistenta, nu am foarte multe de comentat.
Nu este nici prea prea, nici foarte foarte. Este asa cum trebuie.