Din diverse motive, parfumurile au reprezentat o comoditate de-a lungul timpului. Pentru oamenii moderni, esentele insumeaza cea mai mare parte din ingrijirea corporala corecta, fiind in acelasi timp instrumente ideale pentru impresionarea celor din jur. Practic, esentele devin utile pentru exprimarea identitatii.
Givenchy Blue Label este un parfum proaspat, energic, ideal si incitant, gandit pentru barbatul modern si activ, care isi doreste sa traiasca viata din plin. Dornic de relexare si reverie, Blue Label ramane un manifest al libertatii masculine.
GIVENCHY POUR HOMME BLUE LABEL ARE UN PRET SPECIAL IN MAGAZINELE:
Givenchy Blue Label Pour Homme este o apa de toaleta care a atins pentru prima data rafturile exclusiviste ale parfumeriilor in anul 2004. Un omagiu adus domnilor clasici de astazi, Blue Label prefateaza oda omului contemporan care iubeste actiunea. De altfel, compozitia personifica stilul, energia si caracteristicile fizice ale unui om activ, caci al sau flacon este la fel de atent sculptat precum silueta unui barbat care se ingrijeste zi de zi.
Inca de la prima adiere in vant, parfumul ofera prospetimea unui amestesc bogat in grapefruit si mandarina. Dupa manifestarea zgomotoasa a citricelor isi fac aparitia in centrul atentiei acordurile de piper, bergamota, lemn de oliban si davana. In etapa de uscare, esenta isi dezvaluie caracterul pur lemnos prin ale sale acorduri calde de nucsoara, vetiver si cedru.
Incipitul este intens, insa durata sa de viata se limiteaza la un interval de cinci minute. Dupa aceea, tumultul de grapefruit, hedione si bergamota se estompeaza, facand loc notelor de mijloc. Abia acum parfumul devine unul cu purtatorul sau, unindu-se intr-un dans intim, dens si plin de virilitate.
Nucsoara, piperul si acordul de davana prefateaza o inima oriental – condimentata, corpul parfumului fiind de aceasta data etapa care coordoneaza intreaga evolutie a lichidului. Contrar aparentelor pe care le imprima culoarea flaconului – albastru marin – compozitia pare a fi desprinsa dintr-un registru coloristic neutru, bogat in nuante pamantii. Spre sfarsit, notele de lemn de cedru, vetiver si olibanum sculpteaza ultimul nivel al esentei, oferind o impresie de imortalitate.
In general, brandurile cu traditie ofera publicului general optiunea de a selecta dintre numeroase concentratii, fiecare gradatie avand propriile sale scopuri. Unele se vor a fi intruzive si ofensive, declarandu-si raspicat calitatea si longevitatea, in timp ce altele sunt suave si estompate, ramanand aproape de purtatori.
Din perspectiva parfumului Givenchy Blue Label, barbatii pot alege intre apa de parfum, apa de toaleta si restul produselor aromatice din aceasta gama. Parfumul are cea mai mare concentratie de molecule aromatice, dar si consistenta unui ulei. El se evapora incet, ceea ce il face de lunga durata si ideal pentru ocaziile speciale. Apa de toaleta are un nivel inferior de concentratie, fiind utilizata preponderent in timpul zilei. Lichidul comercializat sub denumirea „koln” poseda cea mai mica concentratie de uleiuri esentiale, evaporandu-se intr-o clipita.
Incadrandu-se in cea de-a doua paleta, apa de toaleta Givenchy Blue Label nu dureaza o vesnicie, insa nici nu isi piede urma in doar cateva ceasuri. Pentru a o face sa stea mai mult puteti utiliza lotiunea de corp sau gelul de dus din aceeasi gama. Produsele neutre sunt si ele utile pentru a spori persistenta parfumului, asa cum sunt cremele unscented, vaselina sau uleiul de jojoba.
- Blue Label este versiunea mai tinereasca a originalului Givenchy Pour Homme
- Pretul este foarte atragator pentru un barbat care vrea sa intre in posesia unei arome Givenchy
- Nuanta flaconului poate induce in eroare, amestecul nefiind nici pe departe emblematic pentru categoria ozonica – acvatica
Concluzie: Din moment ce se autointituleaza drept un parfum semnatura al barbatului contemporan, amestecul Givenchy Blue Label este aventuros, intrigant si plin de personalitate. Chiar daca puterea sa de durata nu o depaseste pe cea a esentelor care il concureaza: Bvlgari Aqva Pour Homme, Issey Miyake L’Eau d’Issey sau Acqua di Gio de la Armani, parfumul Blue Label este mai mult decat un clasic fresh – acvatic, spiritul sau ozonic din incipit fiind adjudecat mai mult de paleta cromatica a flaconului decat de nuanta si consistenta aromatica a lichidului sau.
Considerat a fi versiunea degajata si lipsita de griji a mult mai celebrului - Givenchy Pour Home, Blue Label isi construieste propria personalitate cu ajutorul cocktail-ului lemnos din baza, caruia i se alatura mijlocul oriental ravisant si inceputul debordant in citrice revigorante. Rebel, nonconformist, parfumul Blue Label ramane un simbol al barbatului dinamic, liber si increzator.

Iulia
Pasionata de parfumuri, moda si sport, incerc sa exprim in fiecare zi o opinie matura, corelata si obiectiva despre parfumurile pe care le regasiti in magazinele de specialitate. Scriu review-uri, discut si schimb pareri cu oaspetii Info Parfum si incerc sa va ajut sa luati deciziile potrivite atunci cand intentionati sa achizitionati parfumul potrivit la cel mai bun pret.
Acesta este cel mai nou parfum cumparat de mine, dupa o perioada de cativa ani. Am redescoperit placerea de a investi in imaginea mea, asa ca am ales sa incerc Givenchy Blue Label. Nu sunt un novice cand vine vorba de parfumuri si pot sa zic, fara modestie, ca ma pricep destul de bine sa disting notele principale.
Sunt de acord cu multe din parerile despre acest parfum, raspandite pe forumuri si pe site-uri de nisa. Chiar are un inceput asa cum il descrie toata lumea, anume o infuzie de bergamota si de citrice cu o umbra discreta de lavanda. Oricum, se schimba rapid si devine mai putin fructat. Capata nuante lemnoase, insa nu isi pierde deloc din prospetime. M-a surprins ca, desi notele fructate din incipit se pierd repede, parfumul isi mentine aroma revigoranta. Cred ca asta il face diferit de majoritatea produselor din aceasta categorie.
Imi place, il ador si mai vreau, asta chiar daca am deja o sticla abia inceputa. Pur si simplu nu ma pot satura de parfumul Blue Label de la Givenchy. Este o esenta extrem de fresh si revigoranta. Aromele de grepfruit si bergamota ating apogeul in notele de varf, iar varietatea notelor de baza este atat de echilibrata, incat ii lipseste cu desavarsire acea trasatura intepatoare si stridenta. Ca sa nu mai spun ca lavanda si piperul miros absolut fantastic. Insa nu il pot descrie ca pe un parfum condimentat.
Am auzit multi barbati care spun ca este un parfum generic, simplu si clasic, insa, chiar daca sunt de acord cu asta, cred ca Givenchy Blue Label da clasa celorlalte titluri din aceasta categorie de parfumuri barbatesti.
Consider ca totul se raporteaza la calitatea si la chimia pe care o emana Givenchy Blue Label. Ma indoiesc ca cei care au creat parfumul au vrut sa ofere ceva diferit, ci doar sa aduca aceeasi poveste clasic intr-o varianta imbunatatita si intr-o formula potrivita pentru timpul zilei.
Longevitatea este buna, chiar daca nu vorbim despre cel mai persistent parfum. Prin urmare, mi se pare un parfum ce merita atentia, avand in vedere ca Givenchy domina nisa.
Acesta este primul parfum pe care l-am cumparat dupa o pauza de foarte foarte multi ani, insa nu va fi ultima data.
Planuiesc sa-mi dezvolt informatiile si cunostintele din domeniul parfumurilor, pentru ca incepe sa ma pasioneze.
Desi este primul parfum pe care l-am achizitionat nu sunt chiar un incepator atunci cand vine vorba de identificat diverse nuante, note si variatii de mirosuri.
Parfumul debuteaza cu o infuzie de grapefruit/ bergamot si cu note usoare de lavanda, insa se transforma rapid, incetand sa mai fie un parfum fructat, pierzandu-si in acest timp notele de grapefruit.
Devine lemnos, dar se pastreaza proaspat in continuare. Chiar am ramas surprins de faptul ca am gasit acest parfum destul de interesant si atractiv.
Imi place ca nu detectez nuante de mosc, pentru ca acest lucru permite parfumului sa fie purtat in diverse situatii, inclusiv la intalniri oficiale, la intalniri casual in familie si poate si la iesirile relaxate din timpul primaverii.
Imi aduc aminte sa fi incercat Pour Homme clasic cred ca si pe acesta, nu sunt sigur. Poate ca nu a fost asa, deci am decis sa revizitez parfumul si sa vad ce parere imi pot face despre el.. am ramas placut surprins.
Deschiderea este foarte inaltatoare, citricele nu sunt intepatoare, mult grapefruit amar si ceva tonuri dulci de fructe. Inceputul drydownului te intampina cu o aroma usoara de piper si mosc. Aceste note sunt stabilizate de o structura alcatuita din lemn, cedru si vetiver. Nu e ceva exagerat de bun, impulsiv si nu o sa poata niciodata sa uimeasca pe cineva, dar trebuie sa recunosc ca este un parfum bine asezat, cu note la locul lor.
Givenchy Pour Homme pare a fi ca o intoarcere in timp, cumva, pentru ca nimic evident din el nu este modern sau subtil. Nu detin aceasta informatie, insa presupun ca a aparut undeva prin anul 2004.
Voi astepta pana cand voi prinde o oferta buna si il voi adauga precis la colectia mea, pentru ca este un parfum util, fara a fi remarcabil. Momentan, pretul nu e imens, dar n-as face o investitie pentru ca de acesti bani pot beneficia alte productii mult mai reusite.