Adorat de numeroase femei, in special pentru colectiile de incaltaminte, brandul Jimmy Choo s-a transformat intr-o pictograma a modei, care emana lux si exclusivitate. Iar pentru ca stilul de viata dorit si intens cautat de catre femei sa fie complet, casa de moda a adus in lumina reflectoarelor o carte de vizita olfactiva: parfumul Jimmy Choo. Prin intermediul acestei arome, brandul isi face impetuos aparitia in teritoriul cosmeticelor, profitand de notorietatea pe care moda i-a oferit-o de-a lungul anilor.
Jimmy Choo este un sipru de fructe, introdus in sectiunea scumpa a parfumeriilor in luna februarie a anului 2011. Dezvoltat de parfumierul Olivier Polge, fiul celebrului Jacques Polge – parfumierul casei Chanel, acesta vorbeste despre feminitate si senzualitate.
JIMMY CHOO BY JIMMY CHOO ARE UN PRET SPECIAL IN MAGAZINELE:
Conceput de catre Inter Parfums Inc. ( detinatorul de drepturi pentru parfumurile caselor Boucheron, Burberry, Lanvin, Mont Blanc, Gap si Nine West), incredibilul sipru te face sa privesti podiumurile de moda cu alti ochi. Deschiderea parfumului este fructata, insa verde. In incipit, ingredientele care isi fac rapid apartia sunt perele, mandarinele si notele verzi. Mijlocul este acaparat de acordul feeric de orhidee, in timp ce baza este coordonata de notele gurmande. Dintre acestea, cele mai puternice sunt caramelele si accentele de patchouli pamantesc. In pofida inceputului sau racoritor, parfumul are o compozitie centrata in jurul notelor de caramele, care stau aproape foarte aproape de piele.
Departamentul olfactiv poate reprezenta un registru pe care brandul Jimmy Choo nu il cunoaste pe indelete, aceasta fiind prima sa creatie care ajunge in centrul atentiei, insa departamentul imagine este stapanit pana la perfectiune. Ambalajul a fost conceput de Tamara Mellon, co – fondatorul companiei Jimmy Choo. Dupa cum s-a proliferat de-a lungul timpului, aceasta si-a gasit inspiratia in sticla de Murano, propunandu-se pe ea insasi pentru campania publicitara, realizata de fotografii Vinoodh Matadin si Inez van Lamsweerde.
Deschiderea este clara pentru cateva nanosecunde, pentru ca apoi sa fie acaparata in intregime de o nuanta de zahar. Desi dulceata parea a se fi instalat de la inceput, o doza consistenta de pere isi face aparitia, prefatand distributia de mijloc. Inima incepe cu un amestec dulceag, insa florala. In acest moment, ceea ce putem simti este mirosul orhideei “tigru”, imbibat intr-o cutie de caramele scumpe.
Dupa circa treizeci de minute, parfumul se usuca la o baza lemnoasa, abundenta in mosc, patchouli din belsug si caramele cremoase. De remarcat este faptul ca acest parfum nu se adreseaza femeilor care mizeaza pe mirosuri subtile, ci mai degraba celor care opteaza pentru esentele care isi sustin cu voce tare compozitia intr-o incapere. Un alt exemplu este Gucci By Gucci.
Daca va aflati in cautarea unui fruitchouli clasic, atunci Jimmy Choo se potriveste cu viziunea voastra. Excelent gandit si usor de purtat, el poseda si un vesmant care ne aduce aminte de ambalajul compozitiei Viktor & Rolf Flowerbomb. Creatorul din spatele acestei arome – Olivier Polge – a lucrat cu maiestrie la acest parfum artizanal, pe care l-a construit in straturi. Inca de la prima adiere, purtatoarea simte un strat de caramele calde, un strat de patchouli amestecat cu pere coapte, dar si un acord plin de verdeata. Peste cocul impletit cu dulceata de caramele se asterne o diadema realizata din orhidee exotice.
- Norul de patchouli indonezian se estompeaza sub radiatia solara a orhideei
- Un parfum cald si sexy
- Daca nu sunteti o iubitoare de patchouli, atunci nu o sa indragiti aceasta esenta
Concluzie: Acest sipru de fructe se deschide cu pere luminoase, aproape exotice. In inima, mirosul perelor se impleteste armonios cu acela al caramelelor groase, dulci. Pentru femeia moderna, partea de deschidere a parfumului Jimmy Choo by Jimmy Choo reflecta a sa exuberanta. Dupa un timp, esenta dezvaluie acordul misterios de patchouli intunecat, care devine mai pronuntat in momentul in care compozitia se dezvolta spre straturile sale finale. In ipostazele respective, ingredientul cunoscut sub denumirea de “patchouli” este foarte crud, pamantesc si prohibitiv. Acesta adauga profunzime, complexitate si incredere compozitiei care la inceput nu parea ceva mai mult decat o prajitura delicioasa. Parfumul poarta insusi numele brandului, ceea ce inseamna ca rolul sau a fost unul bine definit. Inca de la bun inceput, compozitia sa a uimit prin al sau echilibru interior, dar si prin faptul ca fiecare nota are propriul sau scop. Complimentandu-se reciproc, notele creeaza un sipru unic, delicios si modern. Desi exista asemanari indepartate intre creatia Jimmy Choo si parfumurile Flowerbomb & La Vie Est Belle, Jimmy Choo miroase mai matur si mai dezvoltat.
Mirosind ca un tort fantezist, de lux, parfumul Jimmy Choo by Jimmy Choo se evidentiaza prin a sa compozitie umpluta cu fructe din dulceata, ornata cu extract de patchouli si cu bucati din caramele. Uitand despre orice dieta curenta, purtatoarea gusta dintr-o felie de tort in decorul avangardist al unei ceainarii citadine.

Iulia
Pasionata de parfumuri, moda si sport, incerc sa exprim in fiecare zi o opinie matura, corelata si obiectiva despre parfumurile pe care le regasiti in magazinele de specialitate. Scriu review-uri, discut si schimb pareri cu oaspetii Info Parfum si incerc sa va ajut sa luati deciziile potrivite atunci cand intentionati sa achizitionati parfumul potrivit la cel mai bun pret.
Mi-am luat si eu acest parfum, insa am o mare nelamurire, am cutat pe check fresh sa vad cand a fost fabricat, iar ca rezultat imi da anul 2000, iar parfumul este lansat in 2011, oare este posibil sa fie o greseala de tiparire a batch codului?
Buna ziua, incercati si acest website: http://checkcosmetic.net/. Ipotetic, daca ar fi o greseala de tiparire nu ar trebui sa va returneze data fabricarii.
Jimmy Choo este un parfum intens, dulce si condimentat. Altfel spus, parfumul ideal pentru sezonul rece, pe care l-am tot cautat multa vreme si pe care acum l-am inclus in colectia personala. Mi se pare destul de neobisnuit in comparatie cu alte parfumuri cunoscute din aceasta categorie.
La inceput are o doza de mister, care se amplifica treptat. Fie iti place, fie il urasti, insa eu una iubesc personalitatea sa unica.
Pe pielea mea miroase usor moscat si se simte ca si cum ar fi un sirop de caramel, dar putin condimentat. Am cautat mult timp un parfum ca acesta, care sa miroasa a caramel, dar in care sa se simta in acelasi timp calitatea esentei de patchouli si de mosc. Acum ca a venit si iarna, ma simt de doua ori mai motivata sa il port in fiecare zi.
Ce se intampla cand ti se termina Coco Mademoiselle si vrei sa incerci ceva nou? Presupun ca ajungi sa porti in geanta ceva precum parfumul Jimmy Choo by Jimmy Choo. Cea mai autentica nota de patchouli o gasesti in aceasta apa de parfum. Esenta de mosc care mie personal mi se pare ambiguu de masculina este si ea la fel de prezenta, insa intr-un mod oarecum abstract.
In schimb, recipientul mi se pare o metafora foarte potrivita. Arata atat de bine in imagine, incat asta aproape ca m-a convins sa il cumpar fara sa stiu despre ce este vorba. Bine ca nu am facut-o, deoarece cand am vizitat unul din magazinele locale am fost surprinsa sa descopar o sticla care arata pur si simplu comercial. Evident, am cerut o monstra.
Parfumul Jimmy Choo by Jimmy Choo imi aminteste de La Perla J’aime, o esenta usor prea dulce, inecacioasa si insistenta din punct de vedere al notei de mosc. Nu sunt impotriva ingredientelor care stau la baza acestui parfum, insa consider ca exista pe piata multe alte combinatii mai interesante pe aceasta tema. Pur si simplu nu mi se potriveste si cred ca o sa ma intorc la vechea optiune.
Jimmy Choo este destul de „sexy” si reuseste sa flirteze cu cei din jur. La inceput, l-am respins deoarece avea asemanari prea evidente cu Flowerbomb. Pe parcurs mi-am dat seama ca prefer mirosull ui Jimmy Choo(pun accent pe miros, nu pe purtat) in defavoarea lui Flowerbomb.
Jimmy Choo nu are acea aroma de bomboana foarte dulce, e mai degraba un amestec de caramel, vanilie si alte note dulci. Alaturi de acestea este si ceva suc de fructe, putine citrice si flori. Totusi, pionii principali sunt notele dulci, perele cu un indiciu de fructe tropicale si cred ca putin… paciuli. Un paciuli foarte curat si proaspat, cu un aer pamantesc putin vizibil, dar si ceva verde, natural.
Parfumul este liniar, proiectia si longetivitatea sunt chiar bune. Chiar daca trec ca printr-un deja vu de fiecare data cand il port, nu conteaza, e destul de bine facut si are o aura atractiva. De similitudinile dintre acest parfum si alte productii sa se ocupe brandurile respective, nu Jimmy Choo. Acesta e evident mai bun si nu merita sa fie reformulat din aceasta cauza. Sticla nu e asa de wow. Cred ca una mai jucausa si mai neobisnuita s-ar fi descurcat mai bine decat actuala.
Imi place acest parfum si nu sunt exact sigura de ce. Poate ca e din cauza deschiderii cu caramel sau nota de orhidee / paciuli din inima care ma atrage. Sau poate ca e din cauza mirosului de guma de mestecat 5(five), una cu aroma dulce sau ceva. Jimmy Choo e destul de subtil pe pielea mea si cu greu il mai pot simti dupa vreo 30 de minute, dar alti oameni pot. Cred ca parfumul se acomodeaza asa de mult cu simturile incat nu mai faci diferenta dintre aroma sa si cea a aerului din mediu. Cineva a intrat in birou in jurul orei 3 dupa-amiaza si a zis „Ce bine miroase aici”. Exact, era vorba de parfumul asta.
Jimmy Choo este adecvat oricarei vremi(e mult prea cald acum) si in orice conditie. Este, de asemenea, potrivit cu spatiile in care miroase a mancare, conteaza foarte mult. Nu-i nimic mai rau decat un parfum dulce si deranjant la masa de cina.
In general, mirosul e foarte ok. O parte din mine si-ar fi dorit ca acesta sa fie ceva mai puternic in proiectie, dar cred ca dupa ar fi fost prea dur. Daca cei din jur il simt asa de bine in momentul in care pentru mine e inexistent, nu vreau sa stiu cum il vor percepe atunci cand e suficient de intens incat sa il simt eu.