Parfum Thierry Mugler

Cele mai intense parfumuri Thierry Mugler

Parfumurile Thierry Mugler infatiseaza puterea absoluta

Thierry MuglerCare este elementul care face ca un parfum sa fie iconic? Surpriza. O creatie valoroasa trebuie sa socheze intreaga lume prin prezenta sa. Acest lucru s-a intamplat si cu primul exemplar olfactiv al brandului Thierry Mugler, Angel. Odata cu lansarea lui, a luat nastere si prima categorie olfactiva, ce l-a propulsat in primele locuri in topul celor mai vandute parfumuri din intreaga lume.

Fondatorul brandului, Thierry Mugler, dansator de balet, designer de interior, arhitect, fotograf, art director si stilist, a fost intotdeauna atras de lux si fastuozitate si a reflectat aceste credinte si in mirosurile pe care le-a creat de-a lungul timpului.

Dupa ce a ajuns in topuri cu colectiile sale de moda, Thierry Mugler a cautat un partener impreuna cu care sa urce brandul de parfumuri Thierry Mugler pe cele mai inalte pozitii. Asa a luat nastere parfumul Angel, cu notele sale incantatoare si cu o concentratie considerabila de patchouli, ce impiedica mirosul sa se transforme intr-o esenta prea dulce.

Dupa cum marturiseste insusi creatorul, acest exemplar nu a fost realizat pentru a multumi presa sau pentru a atinge obiective de marketing, ci pentru a soca si impresiona in acelasi timp publicul.

In anul 2002, a aparut Alien, un parfum care se inscrie in categoria celor floral-lemnoase. La scurt timp de la lansare, devine al doilea parfum Thierry Mugler, ce reuseste sa ocupe un loc in top 10 parfumuri pentru femei din Europa. Mirosul a fost reinterpretat in mai multe editii limitate, cum este si cazul Alien Liqueur de Parfum.

Al treilea concept a fost adus in fata publicului sub numele de Womanity si constituie o celebrare a feminitatii. In realizarea lui s-au folosit accente de caviar, nuca de cocos si lemn de cedru. Este primul exemplar produs prin tehnica extractiei moleculare, ce limiteaza utilizarea esentelor naturale, rezultand arome unice, ce nu mai pot fi regasite la alte branduri.

Filosofia brandului porneste de la ideea ca in momentul in care cumparatorul devine client fidel al parfumului, el trebuie sa primeasca toata atentia din partea creatorului. De aceea, compania alege cu cea mai mare atentie ingredientele si nu urmeaza niciun tipar impus de alte branduri sau colectii faimoase.

De asemenea, Thierry Mugler este recunoscut la nivel international pentru ca ofera clientului posibilitatea de a umple din nou recipientul de parfum. In felul acesta isi fidelizeaza clientii, care nu mai sunt nevoiti sa cheltuie sume mari de bani pe recipiente, pe care oricum le-ar arunca. Aceasta practica se bazeaza pe credinta fondatorului conform careia parfumul nu este un produs, ci un ritual, un serviciu de care consumatorii beneficiaza in mod constant.

In prezent, departamentul artistic al companiei este condus de David Koma, un designer, care pune accent pe ideea conturarii siluetei feminine si creeaza un parfum Thierry Mugler care nu poate trece neobservat.

Succesul Thierry Mugler este dat de puterea neasteptata, forta de a indrazni si creativitatea care nu cunoaste limite.

Infoparfum - Informatii, pareri si recomandari din lumea parfumurilor
Register New Account
Reset Password
Sari la bara de unelte